A Radford negyvenöt év után újra él, igaz, nem pont ugyanazt csinálják, amiről 1948 és 1966 között hírnevet szereztek. Míg egykor gazdag vásárlóknak építettek át autókat egyedi igényeknek megfelelően, most egy saját sportkocsit mutattak be, bár az ötlet és a technika is a Lotustól származik.
5
A 62-2 nevű gép igényes retrónak tűnik. Az alapforma, a stílus a 60-as éveket idézi – konkrétabban a Type 62-est, ami az utcai Lotus Europa versenyváltozata volt – de a részletek korszerűek. A bemutató kapcsán nem nagyon mentek bele, hogy honnan vannak a műszaki alapok, csak a 3,5 literes, kompresszoros Toyota V6-os alapján sejthető, hogy ezeket is a Lotustól szerzik be.
5
Egyelőre kétféle változat készül, a Classic 430 és a Gold Leaf, ami úgy 500 lóerő leadására lesz képes. Ez utóbbihoz már új dugattyúkat és hajtókarokat, illetve módosított elektronikát készítettek. A későbbiekre egy harmadik változatot is ígérnek, a JPS-t, amelybe állítólag 600 lóerős motor kerül majd. Az alapmotor manuális váltóval készül majd, míg az erősebb változatokba hétsebességes dupla kuplungos váltót és részlegesen önzáró differenciálművet építenek majd.
5
A mindössze egy tonnás, és 1,13 méter magas kétülésesről, amelyet maga Jenson Button hangolt ezen túl csak annyit tudunk biztosan, hogy összesen 62 példány legyártását tervezik belőle, és az első példányokat még az idén át szeretnék adni. Hogy mennyibe kerülnek az autók, azt egyelőre nem hozták nyilvánosságra, de eléggé valószínű, hogy az ár angol fontban is hat számjegyű lesz.