Úgy néz ki, a teljesítménykorlátozással elérték a Le Mans-i 24 órás verseny rendezői, hogy ismét szorosabb versenyre legyen esély. Erre utalnak az első tesztnap eredményei.
A leggyorsabb itt a Scuderia Cameron Glickenhaus 007-esek egyike volt: a 3,5 literes V8-as turbómotorral hajtott autó 3:29,115-ös időt ment, de néhány tizeddel lemaradva követte a két gyári Toyota, és még a negyedik helyezett Alpine pilóta is egy másodpercen belüli időt ment a nap rekordjához képest.
Itt látszik, hogy az 500 kW-os, azaz 680 lóerős felső teljesítménykorlát mennyire összehozta a mezőnyt. Arra lehet számítani, hogy ezúttal tényleg sokkal több múlik majd a technika megbízhatóságán, mint az elmúlt években, mivel a csapatok versenytempójában nem lesz érdemi különbség.
Az előző három évben a Toyota simán hozta a győzelmet Le Mans-ban komolyan vehető gyári ellenfél hiányában, de az idén már van esély némi izgalomra, a következő években pedig még több gyári csapat érkezik.