A Toyota most már egyedüli birtokosa az eredetileg a PSA-val együtt létrehozott üzemnek a csehországi Kolinban – az egykori Toyota Peugeot Citroën Automobile neve is más lett, ezután Toyota Motor Manufacturing Czech Republic-nak, azaz TMMCZ-nek hívják – ahol a tulajdonosváltás óta az első új modell gyártására készülnek.
Az Aygo és testvérmodelljei egyelőre gyártásban maradnak, de a Yaris előállításához is megteremtik a feltételeket, mintegy 4 milliárd korona – kb. 150 millió euró – befektetéssel. Ezzel itt is lehetővé válik az egységes TMGA platformra épülő modellek gyártása. A Yaris változatok közül a hibridet gyártják majd Csehországban.
Ez a lépés persze azért is szükséges, mert a legkisebb autók európai piaca egyre kevésbé hoz nyereséget – a szén-dioxid-kibocsátási szabályok szigorítása paradox módon először ezt lehetetleníti el – így előbb-utóbb a Toyotának is el kell hagynia azt, a cseh üzem pedig így az Aygo kivezetése után sem marad munka nélkül.